Kontakt

Åbningstider

Man - Tor: 09:00 - 16:00
Fre: 09:00 - 15:30
Lør - Søn: Lukket

Adresse

Julie Sandlau
Århusgade 88, 4, 2100
København Ø
CVR Nr. 26627435
Find butikker her

Skriv en besked

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan returnerer jeg min ordre?
Du kan returnere din vare ved at printe vores returformular og indsende den til vores hovedkontor sammen med smykket. Vores returformular og adresse finder du nederest på siden i Returneringer.
Der er fejl på smykket - hvad gør jeg?
Du kan henvende dig i en af vores butikker med købsdokumentation. Alternativt kan du sende smykket tilbage til os på ovenstående adresse, noter venligst hvad smykket fejler, dit ordrenummer og telefonnummer. Vi henviser til formularen under 'Returnering'.
Jeg har for nyligt købt et smykke hos jer, der nu er på tilbud?
Hvis din bestilte vare sættes ned inden for de kommende 24 timer efter du har lagt din bestilling, refunderer vi differencen. Kontakt venligst vores kundeservice.
Hvordan kan jeg indløse min rabatkode?
I checkout vil du i ordreoversigt kunne tilføje din rabatkode eller dit gavekort ID, derefter vil den automatisk udregne den nye pris.
En vare er udsolgt - får I den på lager igen?
Det afhænger af om den er udgået af sortimentet eller blot er udsolgt. Kontakt os gerne på customerservice@juliesandlau.com. Oplys venligst stylenummeret på smykket.
Hvor lang tid går der før jeg får mine penge retur?
Der kan gå op til 14 dage fra vi har modtaget din vare.
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse - hvad gør jeg?
Tjek din spam mappe først. Hvis ikke du har fået mailen, kan der være en risiko for, at din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os venligst, så vi kan bekræfte, at din ordre er gået igennem.
Der er fejl på produktet - hvad gør jeg?
Du kan henvende dig i en af vores butikker med købsdokumentation. Alternativt kan du sende smykket tilbage til os på ovenstående adresse, noter venligst hvad smykket fejler, dit ordrenummer og telefonnummer.